20 Haziran 2010 Pazar

En Muhteşem Dedektif: Dedektif Kurukafa (Son Kitabı da Masamda)

     Sevgili Tatlı Ben okuyucuları,

   Çok mutluyum çooook! Çok uzun zamandır beklediğim kitap nihayet çıktı ve dün itibariyle kitaplığımda, Dan Brown kitaplarının yanında, yerini aldı.

Başlıktan da anlayacağınız üzere bu kitap sevgili Derek Landy'nin yazdığı  Dedektif Kurukafa serisinin Karanlık Günler'i.Dedektif Kurukafa en sevdiğim kitap karakteri, Jacob ve Harry'den bile çok daha çok seviyorum.Dolayısıyla Dedektif Kurukfa serisini de seviyorum.En dolayısıyla Derek Landy'e de bayılıyorum! :D:D


   Seriyi okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum, özellikle aksiyon, fantastik severlere.Kitabın konusu kısaca kötü adamlarla savaşan bir iskelet ve öğrencisi 13-14 yaşlarında bir kızın maceraları.Çok akıcı ve sizi de içine çeken bir hikaye.Kitabın en sevdiğim kısmıysa Dedektif Kurukafa ve Valkyre (öğrencisi)'nin ağız dalaşları. :) Kurukafa her olayı dalgaya alan, biraz bilmiş, biraz da kendini beğenmiş iyi bir dedektif ve olay çözmekte üstüne yok. :)


152 yorum:

  1. Bir Dedektif Kurukafa hayranı daha görmek güzel :)
    Bende severim kendilerini son kitabı en kısa sürede alıcam :))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mustafa, sana aşık oldum galiba! xd (şaka yapıyorum, ciddiye alma!)
    Ve evet, benim için de bir Dedektif hayranı görmek çok güzel.Bence bizi koruma altına almalılar.Zira sayımızın çok az olduğunu düşünüyorum -en azından TR çerçevesinde. :( İnsanlar ne kaçırdıklarını hiç bilmiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim dedektif kurukafa'nın ilk kitabını okumamışsın ve Karanlık cevher serisini bitirdinmi ?

      Sil
    2. Bu kanıya nerden vardın merak ettim....

      Sil
  3. ((:
    Bırakta biraz farkımız olsun.
    Son kitabı okudum; fakat tadı damağımda kaldı Mortal Coil'i sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ben artık bekleyemiyorum.Maalesef Mortal Coil Aralık'ta geliyor.Kitap fuarına yetişseydi bari. :(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Kingdom Of The Wicked ı bekliyorum çıktımı bilmiyorum acil cevap :D

      Sil
  5. Ayy... Ne kadar güzel kitapların varmış (denemeler adlı kitap hariç yazara saygım var ama sıkıcıydı:()Bana tavsiye edbileceğin 'akıcı' kitap(lar) var mı? Şimdiden teşekkür ederim.
    Başarılar.

    YanıtlaSil
  6. Tekrar ben polisiye seviyorsan 'Nilde ölüm' adlı kitabı okumalısın -sıkıldım birşeylewr yazayım dedim- kusuruma bakma.



    anonim

    YanıtlaSil
  7. :D Ne demek arkadaşım..Aksine,yorum yazmanız beni mutlu ediyor.

    'Nil'de Ölüm' tavsiyen için teşekkür ederim.Eğer hoşuma giderse okurum.Okuyunca da buraya bir şeyler yazarım. :)

    "Akıcı" kitaplar önermemi istemişsin.Ne tür kitaplardan hoşlanırsın bilmem ama sevdiklerimden şunları önerebilirim:
    + Babil Oyunu (Katherine Roberts)
    + Amazon Tapınağı Macerası (Katherine Roberts)
    + Büyük Piramit Soygunu (Katherine Roberts)
    + Küçük Arı (Chris Cleave)
    + Göçebe (Stephenie Meyer)
    + Şeytan Marka Giyer (Lauren Weisberger)
    + Melekler ve Şeytanlar (Dan Brown)
    + Da Vinci Şifresi (Dan Brown)
    + Narnia Günlükleri (C. S. Lewis)
    + Kuzey Işıkları (Philip Pullman)
    + Uçurtma Avcısı (Khaled Hosseini)

    Bu kitapların hepsini okudum ve harika kitaplar.Eğer mitolojik tarih seviyorsan Katherine Roberts kitaplarını şiddetle öneriyorum.Polisiye seviyorsan Dan Brown'ın tüm kitaplarını seveceğini düşünüyorum.Narnia Günlükleri ve Kuzey Işıkları fantastik kitaplar.Eğer biraz daha hayatın içinden bir şeyler arıyorsan Uçurtma Avcısı, Küçük Arı ve biraz da Şeytan Marka Giyer gayet iyi kitaplar.

    Beğeneceğini umuyorum. :)

    L.Kett

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum ben bu seriye karanlık günleri aldığım gün bitirdim ölümcül sarmalı sabırsızlıkla bekliyorum. daha doğrusu bekleyemiyorum

    YanıtlaSil
  9. dedektif kurukafa 5 ölümcül sarmal çıktım :) ?

    YanıtlaSil
  10. harika bir kitap bu

    YanıtlaSil
  11. Bence de mükemmel bir kitap.Bugün 17.12.2010, yeni kitabın bu ayın sonuna kadar çıkması gerekiyor.Belkiçıkmıştır, ama gidip bakma fırsatım olmadı henüz.Karanlık Günler'in başında "Serinin 5. kitabı Ölümcül Sarmal Aralık 2010'da Artemis'te" diye yazıyor. :)

    YanıtlaSil
  12. Evet bide val. çok salak bence :d

    YanıtlaSil
  13. yine bennnnnn sherlock holmes çok güzel dedektif kurukafayı sevdiyseniz bence sherlosk holmesuda seversiniz bide bana macera türünden bişeyler önerir misiniz? :)

    YanıtlaSil
  14. Sherlock Holmes'ün kitabını okumadım ama filmini izledim.Gayet güzel bir filmdi.Konusu çok hoşuma gitmişti.Eğer film senaryosu kitaptan çok uzak değilse, kitabı da kesin beğenirim.Bir de, bir arkadaşım Agatha Christie kitapları okuyor.Çok güzel olduğunu söyledi ancak kitaplar benim gözüme fazla ince gözüktü.Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    (Arkadaşlar bir de sizden özel bşr ricam var: Buraya yorum atıp takip etmeniz beni öyle mutlu ediyor ki, anlatamam.Bana sorular sorup, görüşlerimi bekliyorsunuz.Çok teşekkür ederim.Ancak yorumunuzun altına adınızı veya takma adınızı yazabilirseniz ben de hem size daha kolay yardımcı olurum, hem de kime cevap verdiğimi bilmiş olurum ki bu da aramızdaki iletişim kopukluğunu engeller.Şimdiden teşekkür ederim.)

    L. Kett...

    YanıtlaSil
  15. aman tanrımmm ... bn artık dayanamıyorum ölümcül sarmal çıksın artık yha ölcem valla bu nası bi kitap resmen kitapla bütünleşim :D hergün kitapçıya gitmekten imanım gevredi :D ARTEMİSSSS artık çıkar şu kitabı :((

    YanıtlaSil
  16. :D Bence de çıkarsınlar artık şu kitabı.Ben her gün kitapçıları dolaşmıyorum ama yine de aramaktan ben de bıktım.Bizi de kendilerini de bu işkenceden kurtarsınlar ve bir sonraki kitabı daha hızlı çevirsinler lütfen. :):)

    YanıtlaSil
  17. ya 4. kitapta aralıkta çıkcak diyodu ama ocak oldu hala ölümcül sarmaldan haber yok ne bu ya meraktan ölcem bi dedektif kurukafa hayranına bu yapılır mı arkadaşla aralığa gün sayıyoduk bi baktık ocak oldu hala yok günler zor geçiyo artık geceleri meraktan uyku girmiyo gözümüze !!!!!!!! =( =( =(

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle katılıyorum.Üstelik Aralık'ta çıkacağı da bir önceki kitabın başına yazılmıştı.Bu kadarı da sorumsuzluk.Ocak bitti, şubat kapıya dayandı.Kitap hala yok...

    YanıtlaSil
  19. Okulların kapandığı gün baktım ama yoktu.Çıktığını sanmıyorum.Bir süre daha bekleyeceğiz gibime geliyor. :(

    L.Kett.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba eski adım anonimdi:)-ne isim ama- UÇURTMA AVCISINI OKUDUM -ÖNERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER- açlık oyunlarını okudum çok hoş bi kitap şimdi ikinci kitap olan atşei yakalmak okuyacağıjm<-yazım yanlışı var ama olsun
    -anonim-
    -G-

    YanıtlaSil
  21. Yeni ismin daha güzel.Ortalık anonim kaynıyor zaten :D

    Ben de en son Marian Keyes'ın Senden Başka yok adlı kitabını okudum.Kitap genel olarak güzeldi ve delice aşık olduğu kocasını kaybeden genç bir bayan(Anna) üzerinden sevdiğimiz kişilerin ölümünü kabullenmek konusunu işliyor (ben böyle bir çıkarımda bulundum).Biraz hüzünlü bir kitaptı, bazıı yerlerde biraz sıkılır gibi oldum ama kitabı okuyup bitirdiğimde hoşuma gittiğini farkettim (hoşuma giden kitaptı, sıkılmak değil :) ).

    Şimdi de Diana Wynne Jones'un Yürüyen Şato'sunu okuyacağım.Bildiğim kadarıyla bir de filmi var ve çok beğenilmiş.Kitap güzel görünüyor ama yeni başladım.Eğer çok beğenirsem buralara bir yerlere bir şeyler yazarım belki.. :)

    Açlık Oyunları'nın güzel olduğunu duydum.Bir ara fırsat bulursam mutlaka okuyacağım.

    Yorumun için teşekkür ederim.Kitap yorumlarınızın devamını bekliyor olacağım... :):)

    YanıtlaSil
  22. bnde dedektif kurukafa hayranıyım bayılıyorum kitapları tekrar tekrar okuyorum da bn daha 2 tane okudum yavaştan alıyorum suratsızlar hakkında detaylı bilgi verirmisiniz lütfen.d.d.d:):)

    YanıtlaSil
  23. Suratsızlar, bence harika bir devam kitabı.Aslında kitabın adı Yüzü Olmayanlar olarak geçmeliydi, daha öceki kitaplarda bu şahıslar bu isimle çağırılıyordu.Bence daha uygun olurdu.Yayınevinin çeviri bölümünün cahilliğine veriyorum..
    Kitabı anlatmayı pek istemiyorum, sen okusan daha iyi olur bence.Kitabın tek kelimesini dahi kaçırmamalısın.
    Arka kapak açıklaması şöyle:
    "Her şeyi çoktan gördünüz! Kötü adamın teki dünyanın sonunu getirmeye niyetli ve Dedektif Kurukafa'yla Valkyrie bu felaketin gerçekleşmesini engellemek için kahramanca savaşıyor.Şüphesiz bu uğurda çürüğe çıkan birkaç kişi de oluyor fakat merak etmeyin, sonunda işler tatlıya bağlanıyor gibi.Sanki.Yani.Şey.Öyle mi?"

    YanıtlaSil
  24. teşekkür ederim ama merak ediyorum biraz özet geç bari lütfen:):):)

    YanıtlaSil
  25. Pekala....
    Dedektif ve Valkyrie tapınaktan atılınca yerine Crux gelir ve tek yapabildiği sorun üzerine sorun yaratmaktır.
    Bir cinayet işlenir, Dedktif ve Valkyrie soruşturmayı yürütürler ancak artık tapınak adına çalışmadıkları ve yerlerine Crux getirildiği için bu eskisi kadar kolay olmaz.İkili, soruşturma için bir deniz cadısını görmeye giderler ancak her zamanki gibi olaylar planlandığı gibi gelişmez... (tam olarak ne yaşandığını anlatmayacağım)
    Soruşturma devam ederken Valkyrie Fletcher Renn ile tanışır, Fletcher da takıma girer.Yine soruşturma sırasında Valkyrie Solomon WEreath ile tanışır, Wreath bir kara büyü ustasıdır ve Valkyrie'ye bir şeyler öğretir, fakat Kurukafa bundan hiç hoşlanmaz.
    Bu kitabın kötü adamı Batu, Yüzü Olmayanlar'ı geri getirmek niyetindedir ve bir kötüler takımı kurulur.
    Macera böyle devam eder....
    Kitabın sonu her zamanki gibi mutlu sonla bitmiyor.Bir şeyler yarım kalıyor.Kurukafa'nın başı bu kez büyük bir belaya giriyor ve ona yardım edebilecek yalnızca 5 kişi var: Tanith, Ghastly,Valkyrie, Fletcher ve -Kurukafa'nın hiç hoşuna gitmese de- Wreath.

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkür ederim anlattığın olayları bliyorum kitabı alıp okudum çok çoookkk teşekkürler snada zahmet verdm.d.d
    peki valkyrie kurukafanın kafasını bulacakmı? yada kara buyu öğrenecekmi?
    :):):):):):):)

    YanıtlaSil
  27. Valkyrie Dedektif'in orijinal kafasını bulacak ve -eğer yanlış hatırlamıyorsam- bir iki ufak kara büyü öğrenecek. :)

    YanıtlaSil
  28. süper yha çok teşekkür ederim bu arada ölümcül sarmal ne zaman çıkacak yha.d.d.d :
    dedektif kurukafa valkyrie öldürmeye mi çalışacak bu arada.d.d.d

    YanıtlaSil
  29. Dedektif Valyrie'yi öldürür mü bilmiyorum ama bana sorarsan öldürmez (diye düşünüyorum).Kahramanlarımız yine paçayı sıyırırlar.
    Ölümcül Sarmal şu an satışta, geçen gün D&R'da gördüm.Yakında da blogumda bir eleştirisini yazmış olurum :):)

    YanıtlaSil
  30. Birşey sorabilirmiyim dedektif kurukafayı okumak istiyorum konusu ne acaba ?

    YanıtlaSil
  31. İskelet bir dedektif ve küçük yardımcısı Valkyrie'nin dünyayı kötülerden kurtarmaya çalışırken başlarına gelenler olarak özetleyebilirim kısaca :)

    YanıtlaSil
  32. ölümcül sarmaldan sonra başka kitap çıkacak mı?

    YanıtlaSil
  33. Emin değilim, sitede bu konuda bir açıklama henüz yapılmadı (bildiğim kadarıyla).

    YanıtlaSil
  34. Sevgili adsız, yeni yazımda belirttiğim gibi ölümcül sarmaldan sonra yeni bir kitabın çıkacağını öğrendim.Adı Ölüm getiren olacak.

    YanıtlaSil
  35. süper bişi olacak buna eminim.d.d.d

    YanıtlaSil
  36. Dediktif kurukafayı Seven arkadaşlar size iki tane daha kitap öneriyorum kesinlikle okuyun burakamayacaksınız

    1- ŞİMŞEK HIRSIZI(dedektif kurukafa gibi devamı var sanırım 5 serilik bi kitap)
    2- AFACAN BEŞLER (Bu kitap da süper 21 kitaplı bi seri bende şuanda 4 tane var ama muhteşem her buldugum yerde devamını alıyorum serinin ikiside cok sürükleyici.

    AÇıklama
    1- ŞİMŞEK HIRSIZI
    BU KİTAPTA KAHRAMANIMIZ PERCY JACKSON POSEİODUN YANİ DENİZ TANSIRININ OĞLU OLUYOR VE ŞİMŞEĞİ ÇALDIĞI SÖYLENİYOR ANCAK OLAYLAR ÖLE GİTMİYOR BU İLK KİTAPTI İKİNCİ KİTABI YENİ ALDIM DAHA OKUMADIM AMA ADI CANAVARLAR DENİZİ iLK KİTAP YANİ ŞİMŞEK HIRSIZI 21 TANE ÖDÜL ALMIŞ BİR KİTAP :)
    2- AFACAN BEŞLER

    BUNLAR ASLINDA 4 KİŞİ ANCAK BİRDE KÖPEK VAR SÜREKLİ MACERAYA ATLIYORLAR 21 TANE KİTABI VAR AMA ARKA ARKAYA DEİL İLK OLARAK 1. KİTABIO KUYUN KARAKTERLERİN KİŞİLİKLERİNİ TANIYIN SONRA İSTEDİGİNİZİ OKUYUN MUHTEŞEM KİTAP BUNU İKİSİDE MUTLAKA OKUYUN DERİM BEN :)

    YanıtlaSil
  37. Tavsiyen için çok teşekkür ed,yorum. Şimşek hırsızı'nı okudum.Gerçekten güzel bir kitap ama kurukafa hazzını vermedi bana :D
    Afacan 5ler'i ise rafta görüp şöyle bir göz atmıştım.Yanlış hatırlamıyorsam Enid Blyton'dı yazarı.Açıkçası bana 16 yaşında birinin okuyacağı türden bir kitap gibi görünmedi (tabi senin yaşını bilmiyorum).Onun yerine Zaman Çarkı serisinin ilk kitabını almıştım, akat maalesef o da hala rafta öööylece bana bakıyor.2 yıldır bi türlü okuyamadım.Hep başka kitaplar girdi araya, neden bilmem.
    Şu an Yürüyen Şato'yu okuyorum ama yorum yapmak için henüz erken, kitaba yeni başladım.Yazarı Diana Wynne Jones.Bu kitabın Hayao Miyazaki tarafından yönetilen bir filmi de varmış ve oldukça ünlü ve başarılıymış da.Miyazaki'nin başka filmlerini izlemiştim (Küçük Denizkızı Ponyo ve Komşum Totoro gibi), harika filmlerdi ama bu filmi bilmiyordum.
    Herneyse, kitabı bitirir bitirmez filmi izlemeyi ve ikisinin hakkında bir şeyler yazmayı düşünüyorum.Şu sıralar blogu oldukça ihmal ettim ama telafi edeceğim.Yorumlarınız için teşekkür ederim.Kurukafa'yla ilgili olan yeni yazımı da okuyun! :)

    L.K.

    YanıtlaSil
  38. [Skulduggery Pleasant]10 Kasım 2011 17:03

    kurkukafanın 6. kitabı ne zaman cıkacak bi' fikrin varmı??..

    YanıtlaSil
  39. 6. kitap Avrupa'da satışa sunuldu.Amazon'da %50 indirimle £7.49'ya satılmakta.Ancak Türkiye'ye ne zaman gelir bilmiyorum.Ne 5. kitapta ne de Artemis'in sitesinde belirtilmemiş. :(

    L.K.

    YanıtlaSil
  40. evet kitap süper bende almak istiyorum zaten bu ara kitapa ilgim çok zaten maceraya bayılıyorum hele ki bu kitabı bu bir kitap değil tamamıyla bir harika :) bu kitabı kitapcının raflarında gördüm göreli aşık oldum (Erkeğim :) annem almamı istemıyor ama ben almak istiyorum :) keske hepsini alabilecek kadar param olsa :'( bu kitaba bayılıyorum

    YanıtlaSil
  41. Ben bu kitabı çıktığı hafta görmüştüm.Bundan 3 ya da 3 buçuk sene önceydi, emin değilim, ve demiştim ki "Bu kitap benim olmalı" ama maalesef o zamanlar bu kitapa hiçbir şekilde param yetmiyordu, annem de böyle kitaplar okumamı istemediği için almıyordu.Sonuç: Dershanedeki müdür yardımcımız bana hediye etti ve o gündür bu gündür çıkar çıkmaz alıp okuyorum.

    Şu an katap arşivimde 250'den fazla kitap var ve hepsi de bu tip kitaplar (Yüzüklerin Efendisi, Harry Potter, Karanlık Cevher diziler vb..).Annem hala da hoşnut değil ama açıkçası umursamıyorum, çünkü ne kazandığımı ondan çok daha iyi görebiliyorum.Bu tip kitapları okurken önemli olan gerçek ve kurguyu ayırt edebilmenizdir.Başka da hiçbir şey önemli değil.Kitap eğlenmek, iyi vakit geçirmek ve eğer canınız istiyorsa öğrenmek için okunmalıdır.Çünkü, KİTAP OKUYARAK KAZANACAĞINIZ TEK ŞEY BİLGİ DEĞİLDİR.Çok daha önemli şeyler kazandığınızdan emin olabilirsiniz. :)

    L.K.

    YanıtlaSil
  42. bende bu seriye yeni başladım gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  43. O zaman aramıza hoşgeldin. :)

    YanıtlaSil
  44. bende tüm seri var 1 den 6 ya kadar neferian ateşle oynama suratsızlar karanlık günler ölümcül sarmal veeeeeeeeeeeeeeeeeee ölüm getiren tabiiiii yeni çıktı ve bitirdim

    YanıtlaSil
  45. Dedektif kurukafa nın son kitabını bitirdim ismi ÖLÜÜMGETİREN melancholia olumgetiren oluo ama tam deil sonra dedektif lord vileye donusup onu yokediyo

    YanıtlaSil
  46. Ağlamak istiyorum, kendimi yerden yere atmak istiyorum!Ben hala kitabı alamadım bile. D&R'da gördüm yanımda para yoktu.Ertesi haftasonu her yere baktım.Hiçbir yerde kalmamış!!!!! (Çığlık)

    YanıtlaSil
  47. ben 3. kitaptayım (bu arada aralık 13 te yine ben mesaj atmıştım) ve kitap müthiş sürükleyici lauren bence kesin son kitabı al arkadaşım seriyi bitirmek üzere ve kitabı neredeyse her derste okuyor tabi son sınavlardan biraz çaktı ama

    YanıtlaSil
  48. Lauren ben 3. kitaptayım (bu arada en son aralık 13 te mesaj atmıştım hatırlıyorsan) ve kitap resmen harika yılbaşında para toplayıp bütün seriyi aldım ve yılbaşından beri kitabı elimden düşüremiyorum. SIrf kitap yüzünden 8 saatlik uykuyu 6 ssate indirdim ve Dedektif Kukafa manyağı oldum, artık kafayı yiyeceğim

    YanıtlaSil
  49. Harika.Okumaya devam! Kitabı ben de aldım sonunda ama önce Taht Oyunları'nı bitirmem gerek, yarım bırakamam.Kitaba başlayıp okumaya devam ettikçe de favori parçalarımı yayınlayacağım... :)

    L.K.

    YanıtlaSil
  50. Lauren sen harry potter serisini okudun mu??

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. Harry Potter serisinin tüm kitaplarını okudum.
    L.K

    YanıtlaSil
  53. SolomonWreath22 Ocak 2012 14:34

    Bugün bir kaç gün önce 6. kitabı aldım, bitirmek üzereyim Allah'ım bu nasıl bir seridir resmen delisi oldum! :P

    YanıtlaSil
  54. seri çok güzel ben bu seriden aldığım bütün kitaplar en geç 1 buçuk günde bitirdim hayatımda okuduğum en güzel kitaplar dedektif kurukafa serisinin içinde

    YanıtlaSil
  55. arkadaşlar ben yılda en fazla 10 kitap okurdum şimdi 1 ay olmadan 4 kitap bitti gerisi siz anlayın beyenmişmiyim sizce :)

    YanıtlaSil
  56. Lauren yine ben seriyi önceki hafta bitirerek 3 haftada 2700 sayfa okumuş oldum herhalde hayatımın rekorudur neyse umarım End of the world yakın zamanda çıkar

    WST

    YanıtlaSil
  57. Sadece umabiliyorum.Artemis asla verdiği sözleri tutmuyor maalesef. :(

    L.K

    YanıtlaSil
  58. 4 kıtap bunlar demı bende aldımda

    YanıtlaSil
  59. dedktıf kurukafa sadece 4 serı demı baska serısı yok

    YanıtlaSil
  60. Şu an halihazırda yayınlanmış 5 kitap bulunmakta (yanlış saymadıysam eğer), seri henüz bitmedi. Daha 5. kitabı bitirmeden 6.'yı bekler haldeyiz. :)

    L.K

    YanıtlaSil
  61. 6. işte ölüm getiren 7. gelio The End of The World(umarım yakın zaman çıkar)

    YanıtlaSil
  62. Ha bu arada armayı koymayı unuttum az önceki yorumda


    WST

    YanıtlaSil
  63. Önceki adım anonim di benimde kayıt oldum dün gece ee aldım kitap'ı süper bişe ya almanızı büyük bir şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  64. AdsızNov 28, 2011 11:22 AM
    evet kitap süper bende almak istiyorum zaten bu ara kitapa ilgim çok zaten maceraya bayılıyorum hele ki bu kitabı bu bir kitap değil tamamıyla bir harika :) bu kitabı kitapcının raflarında gördüm göreli aşık oldum (Erkeğim :) annem almamı istemıyor ama ben almak istiyorum :) keske hepsini alabilecek kadar param olsa :'( bu kitaba bayılıyorum<--- işte bu bendim ve aldım :D

    YanıtlaSil
  65. Dediktif kurukafayı Seven arkadaşlar size iki tane daha kitap öneriyorum kesinlikle okuyun burakamayacaksınız

    1- ŞİMŞEK HIRSIZI(dedektif kurukafa gibi devamı var sanırım 5 serilik bi kitap)
    2- AFACAN BEŞLER (Bu kitap da süper 21 kitaplı bi seri bende şuanda 4 tane var ama muhteşem her buldugum yerde devamını alıyorum serinin ikiside cok sürükleyici.

    AÇıklama
    1- ŞİMŞEK HIRSIZI
    BU KİTAPTA KAHRAMANIMIZ PERCY JACKSON POSEİODUN YANİ DENİZ TANSIRININ OĞLU OLUYOR VE ŞİMŞEĞİ ÇALDIĞI SÖYLENİYOR ANCAK OLAYLAR ÖLE GİTMİYOR BU İLK KİTAPTI İKİNCİ KİTABI YENİ ALDIM DAHA OKUMADIM AMA ADI CANAVARLAR DENİZİ iLK KİTAP YANİ ŞİMŞEK HIRSIZI 21 TANE ÖDÜL ALMIŞ BİR KİTAP :)
    2- AFACAN BEŞLER

    BUNLAR ASLINDA 4 KİŞİ ANCAK BİRDE KÖPEK VAR SÜREKLİ MACERAYA ATLIYORLAR 21 TANE KİTABI VAR AMA ARKA ARKAYA DEİL İLK OLARAK 1. KİTABIO KUYUN KARAKTERLERİN KİŞİLİKLERİNİ TANIYIN SONRA İSTEDİGİNİZİ OKUYUN MUHTEŞEM KİTAP BUNU İKİSİDE MUTLAKA OKUYUN DERİM BEN :)


    ÖNcelikler bu yazı yukarıdaki bir üyeden alıntıdır....

    Arkadşalar bende dedektir kurukafa hayranıyımama kitap sıralarını bulamadım 2. kitabı okudum 3. ve 4. kitabların adını bulamadım yardım ederseniz sevinirim :)

    alıntı daki yazanlar Gibi Afacan Beşler ve Percy Jackson ve Olimposlular serisi de muhteşem ama eğer 11 yaşından büyükseniz Hayalet in çırağı ve Gölgelerin Efendisini okumanızı şiddetle tavsiye ederim...

    Hayaletin çırağının arkasından küçük bir not :D

    Sakın Karanlık Bastından Sonra Okumayın...

    Gölgelerin Efendisinden bir bot :)

    11 Yaş Ve Üstü için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence afacan beşler biraz çocukça ama Percy Jackson serisi özellikle Yunan mitlerini seven arkadaşlar için ideal bu arada eğer Percy Jackson serisini bitirdiysen Katıp Kahramanı ve Neptün' ün oğlunu kesinlikle al, bence ikisi de okunmaya değer.


      WST

      Sil
    2. Katılıyorum, Afacan 5'ler bence de biraz çocukça ama okuyanın yaşına göre de değişir.İki-üç yaştan bir şey olmaz ama.. ;)

      L.K.

      Sil
  66. serinin kitaplarının isimlerini sırasıyla yazarmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1- Dedektif Kurukafa
      2- Dedektif Kurukafa: Ateşle Oynama
      3- Dedektif Kurukafa: Suratsızlar
      4- Dedektif Kurukafa: Karanlık Günler
      5- Dedektif Kurukafa: Ölümcül Sarmal
      6- Dedektif Kurukafa: Ölüm Getiren

      L.K.

      Sil
  67. Yanıtlar
    1. Bir şey daha, profilinde belirttiğin mail adresini kullanıyor musun?

      Sil
  68. Bu arada bizim okulda bir kızın dolabında Lauren yazıo kendisi 8. sınıf sen de 8 misin?



    WST

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızı bulup tanışmak istiyorsun değil miiii? Kimliğimi açığa vermem :D :D Hayır, kesinlikle 8. sınıf değilim.Yaklaşık 4 yıl önceydi o. :)

      Sil
  69. Bir Dedektif Kurukafa Hayranı Daha
    Sana Önercegim Kitaplar
    1-Saftrik[Komedi]
    2-Kaptan Düşükdon[Komedi]
    3-Sol Ayağım[Roman]
    4-Pucca Günlük Serisi[Gençlik-Komedi]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saftirik ve Pucca'yı okudum, ikisi de çok güzeldi.Sol ayağım için de güzel diyorlar,,listeye ekledim.Fakat Kaptan Düşükdon için yaşım geçti galiba. :)

      Sil
    2. 7. seri Ağustostan sonra çıkacak. Arkadaşlar macera kitapları önerirmisiniz ?

      Sil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. arkadaşlar bn şuana kadar 6 seriyide okudum 7. seri çıkcakmı acaba

    YanıtlaSil
  72. Bu arada ewet çıkacak Adsız adı ''THe End of The World'' ancak onun için de uzun bir süre bekliyeceğiz





    WST

    YanıtlaSil
  73. Bende 1 yok ama 5ini okudum çok güzel

    YanıtlaSil
  74. Lauren mailim profilimdeki ewet

    YanıtlaSil
  75. 1'in başı biraz can sıkıcı aslında ama devamı gerçekten
    harika

    YanıtlaSil
  76. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  77. Arkiler bu arada Blacksad diye bir kitap önereceğim çizgi roman ancak Marvelinkiler gibi algılamayın, tamamen Kaptalizm ve Komünizm hakkında ancak şöyle bir gariplik var, insanlar yerine hayvanlar ama çizimleri ve diyaloglar ilgiyi üstüne topladığı için bu gözünüzde çok önemsiz bir detay olarak kalıyor hatta bazen hayvanların bu kadar insanımsı konuşmaları ve hareketleri sizi kitaba ısıtabilir bile bu yüzden kitap çok ilgi çekici ve okunmaya değer,20 liraya ama bence paranızın karşılığın kesinlikle verecektir ve kitap ile herkez için iyi okumalar dilerim

    Sincerly_WST

    YanıtlaSil
  78. Bu arada bena biraz gıcık olcaksın ama Lauren YGS nasıldı ? :)

    YanıtlaSil
  79. Bu arada Lauren blog sayfası nasıl açılıyor ben de bir tane açıcağım kendime de






    Sincerly_WST

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger ana sayfasından google hesabınla giriş yaptığında "yeni blog oluştur" seçeneğini göreceksiz.Tıklayıp formu doldurduğunda yeni bir blog sahibi olacaksın. :)

      L.K.

      Sil
  80. aslına bakarsanız The End of The World kısa bir hikaye olacak . 7. kitabın ismi Kingdom Of The Wicked olacak ve eylül ayında çıkacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda bırısı ağustosta çakacak demişti

      Sil
  81. dedektif kurukafa serisinin 7. kitabı ne zaman çıkacak ve adı ne bilen varmı

    YanıtlaSil
  82. şimdi yeni kitabın ismi the end of the world mü yoksa kingdom of the wicked mı?

    YanıtlaSil
  83. Gerçekten harika bir kitaptır gerçekten matematiği ve dersleri 1 olan ben bile! :D ben bile okuyorum şu anda Dedektif Kurukafa 1 Ve Ateşle Oynamayı bitirdim.Elmde Suratsızlar yok babam şaşırmış ve son 2 kitabı almış Dedektif Kurukafa Karanlık Günler Ve Sayfasına çok şaşırdığım ve ne yazıkki son kitap olan :(, Dedektif Kurukafa ÖLÜMCÜL SARMAL :) Tavsiye ederim sayfalar su gibi geçiyor :).

    YanıtlaSil
  84. Su mu şelale :)





    Sincerly-W.S.T.

    YanıtlaSil
  85. DEDEKTİF KURUKAFA kitablarının 6'sınıda 4-5 kez okudum bağımlılık yaptı.Şuan ÖLÜM GETİREN'deyim süper bi kitap...(7.kitap çıkarmı sizce)

    YanıtlaSil
  86. Ben daha dedektif kurukafa serisini hic okumadim. Bu cumartesi gunu almayi dusunuyorum. Sizce bu kitap guzel midir? Kitabin konusu ne? Ve ben dedektif kurukafa serisini nerede bulabilirim? Lauren butun bu kafamdaki sorulari cevaplar misin?

    YanıtlaSil
  87. Kesinlikle almalısın! Aslında kitapla ilgili hemen her şey bu sayfada mevcut, tabii sorularının cevapları da.. :) Kitap küçük bir kızın (yaklaşık 12-13 yaşlarında),çok sevdiği amcasının ölümünün ardından amcasının yakın bir dostu olan dedektifle tanışmasıyla başlıyor.Stephanie yaşadığı hayattan çok sıkılıyor ve dedektifi kendisini yanına alması için ikna ediyor.İki sorun var: 1. Dedektif, bildiğimiz dedektiflerden değil, bir iskelet ve 2.Başında geeerçekten çook büyük sorunlarve tehlikeler var.Kitap ikisinin ve dostlarının başından geçen maceraları anlatıyor (basitçe böyle açıklayabilirim ama okumadan asla bilemezsin).Hemen git ve al şu lanet olası kitabı!! :D :D

    YanıtlaSil
  88. Merhaba!
    Bence buraya yazmakta çoook geciktim.(2,5 yıldır varmış burası!!!) Çok güzel bi kitap, eet sizlere katılıyorum. özellikle de sana. Bn seriyi bitireli 1,5- 2 sene oldu. Ama hala en sevdiğim kitaplar arasında. keşke 7. kitap, 8., 9., 10,...... daha çıksa yaaaaa!!!!!!! Derek LANDY!!!! Sana Sesleniyorum!!!!!!! Bizleri Dedektif siz Bırakma!!!!!!!!!!!!!!!!! Madem Bu Kadar İyi Yazdın Bedelini Ödeyeceksin!!!!!!!!!!=)))))))))

    Yazmaya fırsat bulamamıştım. çünkü One Direction ile uğraşıyordum!
    Üzgünüm...
    Neyse. Hala yorumlara bakıyor musun? Umarım bakıyorsundur çünkü boşuboşuna yazmaktan nefret ederim de... Sanki duvara konuşuyormuş gibi... Çok sinir bozucu oluyor!
    neyse konuyu dağıttığım için üzgünüm. Ama bence siz de onu dinlemelisiniz(tabii daha once dinlemediyseniz=)1D(= Off yine yaptım!!
    Tamam.. Dedektif Kurukafa.... Eet.. Mükemmel bi kitap dediğin gibi çok akıcı. Stephanie bazen gerçekten de çok gıcık ve ürün olabiliyor.(ürün: mal, biz derste mal yerine ürün diyoruz bazı mal arkadaşlara da.. Hocalar hiç bişey anlamıyorlar'' çocuğum, dersimiz sosyal deil'' diorlar.) Bence Dedektif in egosu ona da bulaşmış... Fletcher renn in ürünlüğü de eklenince bööle oluyor.(bn böyle söylüyorum diye Fletcher i sevmiyorum sanma sakın!!) ama ööle! Yani uzun sözün kısası; Stephanie de hiç kabahat yok. '' etkiye tepki'' tabii...
    Çook uzun oldu kesinlikle sıkılmışsındır. deil mi? cevabın evet!!!!!!! ise yanıtın başın eet!!!!!!! yaz. sıkılmadıysan hayır yaz.
    hiçbirşey yazmayarak benden hemen kurtulabilirsin de...=((=
    Sana bi iki kitap önerisinde de bulunabilirim... Ama okumuş olabilirsin=))
    - DARE TO DREAM(one direction)
    - Şimşek Hırsızı(rick riordan)
    - Canavarlar Denizi(rick riordan)
    - Labirent Savaşı(rick riordan)
    - Titan' ın Laneti(rick riordan)
    - Son Olimposlu(rick riordan)
    - Kayıp Kahraman(rick riordan)
    - Neptün' ün Oğlu(rick riordan)
    Athena' nın İşareti(rick riordan)(daha çıkmadı ama bu(2012) sonbaharında çıkacakmış)
    - Kırmızı Piramit(rick riordan)
    - Ateş Tahtı(rick riordan)
    - Yılanın Gölgesi(rick riordan)

    Şarkı Önerisi:
    - What' Makes You Beautiful
    - One Thing
    - Na Na Na
    - Gotta be You
    - Forever Young
    - I Wish
    - I Want
    - Kısaca One Direction'un tüm şarkıları!!!!!
    Sen de bana kitap ve şarkı önerirsen çok ii olur!
    Bi ara yanıtlarsan sevinirim. BB!!!
    İçinden 'Sonunda Bitti' Dediğini Duyabiliyorum=))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır,sıkılmadım.Hem de hiç. Aksine hiiç üşenmeden bu kadar şey yazman beni çok mutlu etti.Çünkü yorumları okumaya BA-YI-LI-YO-RUM! :) (Evet, yorumları da hemen her gün kontrol ediyorum, sadece uzun süredir yeni bir şeyler yazmaya fırsatım olmadı.) Keşke her gün, başka konulara da bir sürü bir sürü yorum gelse...

      Rick Riordan'ın zilyon tane kitabını önermişsin.Bir Riordan'cı daha görmek güzel.Kitaplarının büyük bir kısmını okumuş olsam da arada okumamış olduklarım gözüme çarptı, listeye eklendi. :)

      One Direction'a gelince.Neden bilmiyorum ama pek sevmiyorum onları.Ama One Thing ve I want şarkıları hoşuma gitmişti (Albümdeki bütüüün şarkıları dinledim, kızkardeşim sağolsun). Ben müzik konusunda biraz eski kafalıyım ve popüler kültür ilgimi çekmiyor, aksine popüler kültürden hastalıklıymışçasına kaçıyorum. :D (bkz. http://tatliben.blogspot.com/2009/07/nerelerden-neler-ckardm-muzik-tarihim.html)

      Yine de tap etmiyor değilim.Müzik dünyasındaki hemen her yeni şarkıdan haberim var ve bazılarını sık sık dinliyorum da.Örneğin; Lana Del Rey, Kari Jobe, Fun, Brendan Benson,Coldplay, Usher, Ne-Yo,Maroon 5, Chris Brown... Bu insanlar "Ah, keşke yeni şarkılar çıkarsalar da yedi yirmi dört dinlesem!" dediğim insanlar.Özellikle de Lana Del Rey. (Bu konuda sıkı bi post hazırlamayı düşünüyorum)

      Sana önerebileceğim kitaplara gelelim.Yaşını bilmediğimden bazıları sana sıkıcı gelebilir ama yine de şansımı deneyeyim,
      1.Taht Oyunları (George Martin)
      2.Kalbimi Çaldın (Rita Hunter) - Evet arada aşk kitapları da okuyorum!
      3.Bookly Wook (Russel Brand) - Türkiye'de var mı bilmiyorum.Ben benimkini İngiltere'den almıştım.
      4.Zaman Çarkı serisi (Robert Jordan)

      ve yukarılarda biyerlerde başka insanlara önerdiğim diğer kitaplar...

      L.Kett.

      Sil
  89. Takma adım €Y(ü) olsun mu?

    YanıtlaSil
  90. Lauren, lutfen bana 16 yasinda birinin okuyacagi turden kitaplar onerir misin ??

    (18' de olabilir) Lutfenn :))
    ve ben her turden kitaplar okurum, secim yapmam. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yorumlara şöyle bir bakarsan zilyon tane liste çıkarmış olmamız gerek. :D Yine de bazılarını yazayım:
      -Şimşek hırsızı
      -Amazon Tapınağı Macerası (Katherine Roberts)
      -Büyük Piramit Soygunu (Katherine Roberts)
      -Küçük Arı (Chris Cleave)
      -Göçebe (Stephenie Meyer)
      -Şeytan Marka Giyer (Lauren Weisberger)
      -Melekler ve Şeytanlar (Dan Brown)
      -Narnia Günlükleri (C. S. Lewis)
      -Kuzey Işıkları (Philip Pullman)
      -Uçurtma Avcısı (Khaled Hosseini)

      Sil
    2. tesekkur ederim. :) ben yazdigin kitaplarin bazilarini yorumlarda gordum ve listeme ekledim. kusura bakmazsan gerilim ve polisiye kitaplari da onerebilir misin ?? :I

      Sil
    3. Polisiye, gerilim, gizem deyince aklıma ilk Dan Brown gelir.Tüm kitaplarını okudum ve şiddetle tavsiye ederim. Onun dışında,Stephen King ve Jennifer Lee Carrell (Ben Shakespeare Sırrı'nı okumuş ve çok beğenmiştim)'ın kitaplarını da inceleyebilirsin. Aklıma şu an bunlar geliyor.

      Sil
    4. tesekkurler.. :)
      sarki onerebilir misiniz.. turk sarkilari olmasin. cok kotuler. ve caz da olmasin..
      Eylul evet sarki onermis ama ben daha fazlasini istiyorum.. :))
      sizi cok ugrastirdigimin farkindayim ama siz cok guzel kitaplar okuyup sarkilar dinliyorsunuz.. :))

      Sil
    5. Teşekkür ederim. :)
      Öncelikle sizi şuraya alayım : http://tatliben.blogspot.com/2012/04/su-sralar-ne-dinliyorum-yetenekli.html
      Burada son zamanlarda çok dinlediğim şarkılardan,müzik zevkimden ve yeni sanatçılardan bahsetmiştim.

      Bunların dışında son zamanlarda (birkaç haftadır) Birdy (1901, Skinny Love, Without a Word ve People Help the People...), Ed Sheeran (Özel bir şarkı değil de albüm ismi olarak "Plus" diyorum, çünkü albümdeki tüm şarkılara bayıldım), Foster the People (Helena Beat, Pumped Up Kicks, Houdini vs.), Fun (We are Young, All Alone, One Foot..) gibi yeni duyulan sanatçıların yanında, şarkıları kulaklarıma kazınmış olan Linkin Park'ın yeni albümü müthiş.

      Şimdilik bu kadar yazacağım çünkü yakın zamanda güncel müzik listemi ayrıntılarıyla paylaşacağım ve duyulmamış isimlerden özellikle bahsedeceğim bir post yayınlamayı düşünüyorum.O zamana kadar bunlarla idare et. :)

      Sil
  91. Beyler ben bütün Dedektif Kurukafa serilerini aldım. Ölüm Getireni ayrıca tavsiye ederim ve sayımızın bu kadar olmasına sevindim diyemem ama yine de gördüğüm için mutluyum.

    YanıtlaSil
  92. Aynen katılıyorum.mükemmel bir kitap en sevdiğim ilk 3 seri arasında yer alıyor.3de ayrı bi güzel o yüzden hangisi 1-2-3 karar veremiyorum karışık olarak : Percy Jackson serisi - Grimm Kız Kardeşler - Dedektif Kurukafa 3ünüde okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum p.j yi okumuşsunuzdur ama grimm kızkardeşlere kesinlikle bi bakın -Deniz

    YanıtlaSil
  93. benim arkadaşımda var çok güzel diyolar. başka arkadaşlarada verdi onlarda çok beğendi. bende araştırdım-araştırıyorum - halana . alıcam inşallah ama daha hiç almadım. birincisini bile. :'(

    YanıtlaSil
  94. arkadaşlar 7. çıkasa ve alırsanız lütfen yazar mısınız? tam bir dedektif kurukafa delisiyim bütün kitaplarını beş kez falan okudum! lüüüütttffeeeen haber verin!

    YanıtlaSil
  95. ben tam bir dedektif delisiyim ve herkesin de bahsettiğigibi sayımız hem çok fazla hemde bazı kişiler bizi salak sanıyor(bizim sınıf)oysa ki dedektif kurukafa serisi hayatımda okuduğum en güzel seri ve 200 yaşındada ölsem ve trilyonların üstünde kitap okusam yinede dedektif serisinin en üstte olacağından eminin ayrıca kitapta Kurukafa,Valkyrie,Fletcher ve (özellikle)Tanith en sewdiğim karakterler arasında.

    sevgili lauren senin yazdığın yorumların bu sayfada olanlardan hepsini okudum ve neredeyse 2,5 ayda bir dedektifin son kitabı hakkında araştırma yapıp bu siteye rastlıyorum ve yorumların hepsini tekrar ve tekrar okuyorum çünkü gerçek bir dedektif hayranıyım. Lütfen yeni kitabın çıkış tarihi ile ilgili bir bilginiz varsa yazın.

    -BÇ-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle, sınıf arkadaşların için derin bir üzüntü duyduğumu belirtmeliyim.Nasıl insan onlar ya? :D Şaka bir yana, ileride elbette üstüne çıkacak kitap olacaktır. Bu yüzden büyük konuşmayalım. Ama yine de Kurukafa'nın her zaman ayrı bir yeri olacağına eminim. :) :)

      Yeni kitabın çıkış tarihine gelince... Sanırım yorumları okumaya devam edeceksin :D Çünkü Landy'nin ta kendisine ait blog sayfasını ve twitter hesabını oldukça kurcaladım ama kayda değer bir bilgi edinemedim. Yine de hattan ayrılmayın. Her an yeni bir bilgi edinebilirim. :)

      Sil
  96. Off ölüm getiren az önce bitti. Kitapların sonları çok iyi bağlanıyor. Yeni kitabı merakla bekliyoruz Derek Landy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaah ah! Keşke ben de okuyabilseydim...

      Sil
  97. Bu kitap serisini çok beğeniyorum.Fakat kitabın orijinal adı "Skulduggery Pleasant" iken bizimkiler ne diye çevirmiş "Dedektif Kurukafa". Kulağa çocukça geldiğini ve kitapla ilgisiz bir isim olduğunu düşünen sadece ben miyim? Aynı zamanda kitabı okuyan 18-16 yaşlarında kimse yok mu? Kimseyi bulamadım şu ana kadar.İnsan "Bende mi bir sorun var?" diye düşünüyor açıkçası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 18 yaşındayım ve dil okuyan biri olarak ismin "Dedektif Kurukafa" olarak çevrilmiş olması beni de rahatsız etmişti.Evet, gerçekten çocuksu, ki bu kitabı hiçbir çocuğun okumasını istemem açıkçası. Konu ve karakterler hiç de çocuklara hitap etmiyor. Bu yüzden, merak etme yalnız değilsin. :D

      Sil
    2. Slm ben 16 yaşındayım.Ve evet ben de çevremdekilerin alaylı bakışlarına maruz kalıyordum ama kitabı okuyanlar çok iyi bilir ki bu seri çocuk serisi değil..İsim konusunda da katılıyorum , rahatsız edici değil ama yine de ben dedektif kurukafa isminin geçtiği yerde içimden skuldeggery pleasant diye okuyorum içgüdüsel olarak..:)

      Sil
  98. Dedektif Kurukafa çok güzel 4 kitabını okudum yakında ölümcül sarmalı falan da alcam

    YanıtlaSil
  99. Hüseyin'e selamlar

    YanıtlaSil
  100. bende 1-2-3-5-6-7. kitapları var yemin ederim süper bişi

    YanıtlaSil
  101. DEDEKTİF KURUKAFA SERİSİNİN 7. VE 8. KİTABININ İSMİNİ BİLİYOR MUSUNUZ? :))
    BU ARADA BLOGUNUZ MUHTEŞEM ÖTESİ Bİ ŞEY :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) :)
      7. kitabın adı Lanetli Krallık, ama 8. kitabın adını ya bilmiyorum ya da şu an hatırlayamıyorum. :D

      Sil
  102. siz 13 yaşınızdayken hangi dersaneye gidiyordunuz???? -biraz saçma bir soru oldu ama ne yapayım çok sıkıldım:D

    Y.T.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 yaşındayken dershaneye gitmiyordum. :D

      Sil
  103. slm ben nurdeniz:) nasilsiniz? ben de iyiyim sağolun:)))))))) dedektif kurukafa serisinin ilk 3 kitabını okudum çok beğendim ama bi
    sorun var çünkü ben 11 yaşındayim bu kitapları abimden buldum okudum abim 13 yaşında ben bu kıtaplari çok sevdim dün akşam uyurken okuyodum abim beni yakaladı ve kitabı alıp bana tokat attı 3 tane ben de ağadim bu kitapları herkes nerden alıyo ? ben evden kaçıp alacam annemden abimden izinsiz dördüncü ki tabını alıp okuyacam abim vermi y oo işte yaaaaaaa:((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. İyiyim, teşekkür ederim. :D
      Öncelikle, kitapları okuyoruz, çünkü kitaplar bi harika. :)
      İkinci olarak da, abinin yaptığını hiç tasvip etmedim (doğal olarak)! Kitap okuduğu için kimse kimseye tokat atmamalı, aslında hiçbir koşulda kimse kimseye vurmamalı.Buna zorbalık denir!
      Ayrıca abin sana kızıp kitabı alacağına, kitabı eline verip okuman için seni teşvik etmeliydi.Bu nasıl iş ben anlamadım!
      Kitabı alıp okumanı elbette ki tavsiye ederim, ama bunu gizli gizli yapmana gerek yok. Bence bu konuyu ve abinin sana yaptığını annen veya babanla konuşmalısın. Eminim onlar sana hak vereceklerdir. :)

      Sil
  104. Lauren nasılsın bloğu ilk defa görüyorum kitabın hayranıyım bütün kitapları 1 günde bitirdim 8 ne zaman gelicek bilgin var mı :/
    ali-

    YanıtlaSil
  105. slm kurukafa severler , sizleri bulabildiğime çookk sevindim çünkü çevremde kurukafa hakkında konuşabileceğim hiç kimse yok.Son çıkan lanetli krallık dahil hepsini bitirdim ve soluğu çnce derek landy nin bloğunda sonra burda aldım..Yazar bu seri için 9 kitap hedeflemiş.Diğer ikisini sabırsızlıkla bekliyorum.Ayrıca Valkyrie Kurukafa dostluğuna hayran kaldım.
    8. kitap hakkında bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirm..:) .<3

    YanıtlaSil
  106. 8.seri avrupada çıktı.Türkiyeye eylül sonu gelmesi bekleniyor.Az sabırrr..)

    YanıtlaSil
  107. Evet yeni kitap 5 gün önce çıkmış ama daha Türkiye ' ye gelmesi için en az bir ay beklememiz gerekiyor. Adını duyunca bile insan sabırsızlanıyor.Last Stand of Dead Men...) Bu arada Lauren , harikasın :) insanın oturup seninle saatlerce kitaplar hakkında konuşası geliyor.

    -Sherlockian girl-

    YanıtlaSil
  108. 8.seri için sabırsızlanıyorum umarım güzel çıkar (şüphem yok)

    YanıtlaSil
  109. Ne zaman çıkacak bu kitap 2.5 ay oldu neredeyse.Sorumsuzluk diz boyu...

    YanıtlaSil
  110. Merhaba ben son çıkanı yani türkiyede olan lanetli krallıgı alıcamda 1.kitabını okumadan anlayabilirmiyim saftirik serisinded öyle sanırım 1-2-3-4-5-6-7-8 kitap hepsi farklı farklı yani anlıyorsun bundad aböylemi acaba lanetli krallıgımı alsam yoksa karanlık günlermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, anlamıyorsun. Çünkü bu bir seri ve kitapların hepsi farklı bir macerayı konu alsa da arka planda dönen diğer olay ve ilişkiler tamamen seri şeklinde, bu yüzden sırayla okumalısın.

      Sil
  111. hepsi bende var gayet eğlenceli :) karanlık günlere bayılıyorum bence flecher ve valkiry çıksınlar :Dsa.Ad.AD.a

    YanıtlaSil
  112. bence valkry ve flecher yakısırlar evet çıksınlar bence :dsAD:sAD.saDsa ciddiyim seviyorum kitabı hepsi var gayet güzel ;))

    YanıtlaSil
  113. hepsi bende var gayet eğlenceli :) karanlık günlere bayılıyorum bence flecher ve valkiry çıksınlar :Dsa.Ad.AD.a

    YanıtlaSil
  114. off çoksüper bi kitap bende sadece ilk iki kitabı var ama diğerlerinin alıcam zaten 1. okuyunca kitaba aşık oldum :)
    Özellikle Valkryrie Cain (Stephanie Edgley) MÜKEMMEL((( ben de 13 yaşındayım beni onun yerine koyuyom çok güzel oluyo sihir falan yapmaya çalışıyom :s kimse duymasın :))))

    YanıtlaSil
  115. Merhaba yukarıda kitaplığının fotografini koymussun fakat bugulu cikmis daha guzel bi sekilde cekebilirmisin cok guzel kitaplarin var fakat bazilarinin isimleri okunmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitaplığı tekrar çekmem mümkün değil, çünkü o kitaplık artık o kitaplık değil. Ama buradan yazayım, dik olanlar soldan sağa;
      1. Kurukafa serisinin o zamanlar sahip olduğum kitapları (Dedektif Kurukafa, Ateşle Oynama, Suratsızlar,Karanlık Günler)
      2.Dan Brown'un kitapları (Da Vinci Şifresi, Melekler ve Şeytanlar, İhanet Noktası)
      3.Philip Pullman'ın Karanlık Cevher dizisinden "Kuzey Işıkları" ve "Keskin Bıçak"
      4. Stephanie Meyer'ın Alacakaranlık dizisinden "Alacakaranlık","Yeni Ay" ve "Şafak Vakti" (Daha sonra bu kitapların fazla dandik olduğuna karar verip hepsinden kurtuldum)
      5. Dan Brown "Dijital Kale"
      6. Khaled Hosseini "Uçurtma Avcısı" (Bunun filmi de var, bir harika) ve "Bin Muhteşem Güneş"

      Dik olanların üstünde yatık olarak duranlardan ince, mavi olan J.K. Rowling "Ozan Beedle'ın Hikayeleri", onun hemen altındaki kahverengi olan ise Montaigne "Denemeler". Yan tarafta duran devasa kitap okunduğu üzre Philippa Gregory "Boleyn Kızı"

      Alt rafta yarım yamalak görünen ise Jennifer Lee Carrell "Shakespeare Sırrı", onun hemen altında köşesi görünen ise Chris Cleave "Küçük Arı"

      Sil
  116. Slm Lauren. Bn de bir dedektif Kurukafa hayranıyım. Aslında buraya daha önce de yorum yazmak istemiştim ama en son bu güzel bloğu keşfettiğimde -ki bu biraz gec oldu- yorumların tarihleri 2-3 sene öncenindi bn de bi cvp alamayacağımı düşündüm.Ama şimdi sansımı tkrar deniyorum. Last Stand of Dead Men 1 sene önce cıktı ama hala Türkçeye çevrilmedi. Bu konuda bir bilginiz var mı? Çevrilecek mi? Yoksa ümidi kesip İngilizce mi okumalıyım? ( üye değilim ama nick im ''ZOEY'' olsun. Bn de bir kitap kurduyum bu arada.kitap zevkin harika
    Zoey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda ben de kesin bir şey bilmiyorum, yayıneviyle bir bağlantım falan yok sonuçta. Ne haber verirlerse o kadarını biliyorum. Muhtemelen çevrilir ama her zamanki gibi geç olur. Sana tavsiyem, eğer İngilizce biliyorsan, al İngilizcesini oku. Hem beklememiş olursun hem de hikayeyi kaynağından okumuş olursun.

      Sil
    2. Öncelikle cvp aldığımı görünce cok mutlu oldum Lauren. Teşekkür ederim.Araştırdım ama İngilizcesi bulunduğum şehirde yok.Büyük ihtimalle e-kitap tan bilgisayara indireceğim.Çok güvenmemekle birlikte İngilizce okusam anlayabilirim sanırım.( çünkü aynı zamanda ing fanfictionları okumaya bayılıyorum ve onları anlayabiliyorum) Ama biraz daha bekleyeyim.:) Bir de meşhur Sherlock Holmes kitaplarını tükettiğimden bana önerebileceğin birkaç yabancı polisiye var mı acaba? tekrar tşk..

      Zoey

      Sil
    3. Yeniden selam. Yaşadığın şehirde orijinal dilin bulunmamasına üzüldüm ancak İstanbul'da yaşayan biri olarak muhtemelen ben de bulamam, mağazalarda falan satıldığını zannetmiyorum. Sana önerim, mecbur kalmadıkça e-kitap'lara yönelme, sonra o kitabın dokusunu, kokusunu çok ararsın. D&R'ın internet sitesine bakmanı tavsiye ederim, bazen haftasonu kargolarını ücretsiz yapıyorlar ve internet alımlarında %20 gibi çok da güzel bir indirimleri var.

      Kitap önerisi konusuna gelince... Yaşını bilmediğim için ne önerebileceğimden de emin değilim ama Agatha Christie'yi hemen her yaşa uygun olduğu için önerebilirim. 17 ve üstündeysen de Jean-Christophe Grange, Dan Brown,Tess Gerritsen gibi yazarlara bakabilirsin. İyi okumalar.. :)

      Sil